Tuesday 14 July 2015

Dress ci comel

Assalamualaikum.. dalam kesibukan menyudahkan tempahan untuk hari raya, saya menyempatkan diri untuk update blog ni.. kan dah janji hari tu.. nak keep aktif.. Insya Allah.. mudah-mudahan Allah izinkan.. minta diberi nikmat kesihatan sentiasa..

Tahun ni saya memang tak ambil tempahan untuk jahit dress/jubah berbanding tahun sudah.. tahun ni memang taknak ambil langsung jahitan untuk dress/jubah... tapi apa kan daya.. Allah telah menggerakkan hati untuk menerima tempahan daripada seorang hamba Allah yang lain.. bukan orang lain pun.. sedara belah ipar juga..

Setelah dipujuk rayu, saya setuju untuk buat a most simple dress untuk princess dia..  ini kali kedua saya menerima tempahan daripada dia.. tak sangka anak dia dah makin besar.. ye lah pejam celik pejam celik dah 3 tahun umur anak dia.. kali ini, saya tak ambil ukuran penuh dari pemilik cilik ini.. saya hanya guna pola dress kanak-kanak umur 4 tahun. kebetulan pola lama masih dalam simpanan.. hanya perlu kurangkan labuh dress dan juga lengan.. dressnya masih dalam proses lagi yer.. so, belum ada gambar untuk the latest dress..

But anyhow, saya belanja beberapa gambar untuk dress si comel ni yer..





Ini adalah diantara koleksi dress si comel yang sempat saya snap..nasib jugak ada anak perempuan.. boleh tolong jadi model.. kikiki..

Zarinah Saat
(018-2204258)

No comments: