Wednesday 22 July 2015

Antara 2 darjat (lycra & songket)

Hi semua.. Assalamualaikum dan selamat pagi.. pagi ni rasa macam free untuk menaip.. so, terhasil lah entri antara 2 darjat nih.. bukan apa pun.. just nak cerita darjat antara lycra plain dan jugak songket sarawak..

Ramai orang tahu yang fabrik lycra plain ni sesuai buat tudung jer.. buat jubah pun boleh juga tidak digalakkan.. boleh mengundang fitnah.. hurmmm... nak terangkan secara terperinci, nanti dah masuk bab lain pula kan.. then ada orang kata kain lycra ni memang tak sesuai nak digandingkan dengan mana-mana fabrik lain.. yer ker?..

Songket Sarawak pula, mewah dengan tekapan emas pada fabrik cotton nya yang lembut.. tambah pula dengan kemasan corak bermotifkan negeri bumi kenyalang itu sendiri.. memang tak tally lah kalau nak di combine kan dengan lycra plain kan... sadis nya..

So, untuk menyama darjatkan kedua-dua fabrik ni, saya telah combine kan lycra dan juga songket Sarawak ni tadi.. dan.. ini lah hasilnya.. memang impressed.. tak sangka lycra plain dan songket sarawak ni memang serasi bersama.. tak percaya? cuba lah.. anda mesti setuju dengan saya.. happy trying..

No comments: