Thursday 25 June 2015

Pola kain duyung

Salam sayang2 smua.. Memang payah kalau kita pikir payah ek.. starts form nown on, saya nak kena reserve kan sikit masa utk update blog.. almaklumlah busy menyiapkan tempahan dari customer.. Selain tudung, saya juga ada mengambil tembahan kain duyung dan juga blouse.. Walaubagaimana pun priority masih pada jahitan tudung..

Perasan tak, sekarang kain patern duyung tengah hot dalam pasaran.. Sementara itulah saya mengambil inisiatif untuk mengexpand bidang jahitan saya.. Tidak terhad pada  tudung sahaja..

Kain duyung memang simple dan cantik.. Sesuai untuk digayakan dengan apa sahaja.. Kain yang berasaskan cotton amat sesuai untuk kain patern duyung ni.. Nampak terletak jer..

Kalau ada sesiapa yang nak saya jahitkan kain duyung untuk raya yang bakal tiba ni, boleh lah hubungi saya yer.. Upah yang saya kenakan untuk patern ni hanya serendah RM20.00 sahaja.. So, tunggu apa lagi..

Dalam kesibukan menyetelkan tempahan, saya selitkan disini pola kain duyung yang tengah top nih..

4 comments:

Unknown said...

terima kasih share pola kain duyung.semoga ditambahkn rezeki buat anda sekeluarga.
Saya sekeluarga ambil yg haq sahaja.Lain2 tiada.Dulu kini dan selamanya..

zarinah saat said...

sama-sama.. sharing is caring.. dipersilakan.. sy berbesar hati untuk berkongsi dengan anda..

Unknown said...

Puan klu kain pucci yg tgh top skrg sesuai x buat kain jenis ni utk pkai dgn blouse

zarinah saat said...

maaf yer.. lambat reply.. boleh jer nak buat kain duyung.. tp pastikan blouse nya tu polos atau plain ya..