Friday 26 June 2015

Jahit halus tepi tudung

Hai semua.. tengah buat apa tu.. yang bekerja, selamat
bekerja.. yang suri rumah, selamat menjalankan kerja-kerja rumah.. tapi yang menjahit mesti tengah merempit kan.. pulun dok menyiapkan tempahan raya.. saya sendiri tengah melayan jahit tepi untuk tudung.. jom..

Saya hanya guna mesen jahit industri jenama fima jer.. mula-mula memang macam tak yakin dengan kualiti jahitan.. tapi lepas sesi suai kenal, ternyata tidak menghampakan.. Saya dah upgrade mesen jahit ni dari 3 benang ke 4 benang.. 2 benang biasa dan 2 benang gebu.. nak gebu.. gunalah ku gebu.. baru lah mengebas-ngebas kan.. hehehe.. (gurau-gurau di siang hari)..

Ada yang nak hantar tudung atau shawl untuk jahit tepi tak.. boleh contact saya yer.. 018-2204 258 (Zarinah).. Harga jahit tepi saya lebih murah daripada kualiti.. Dimana saya meletakkan kualiti pada tempat yang lebih tinggi daripada harga.. Jangan tak percaya tau..? Nak tau, boleh cuba..

Untuk tudung 2 layer bersaiz M, jahit tepi halus yang saya caj hanya RM4-00.. murah kan.. So, tunggu apa lagi.. meh pakat hantar shawl dan tudung anda..

2 comments:

Basirah Ira said...

Kak kalo nak tempah jahit tepi kelim bawal bidang besar berapa ye? Dan akak duk area mana ye

zarinah saat said...

bawal bidang besar jahit tepi +-$4-5.. akk dok puchong batu 13..